De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Beter dat kruis nog even bewerken....(op zijn of haar kop).
     
  2. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Ik bewerk niks...'k Doe niet aan gif. Veel te veel werk :music:
    Dat kruis zat er al. Gewoon kopie/plak gedaan.
    Wel jammer dat het er staat....neemt de aandacht weg van de mooie achtergrond waarvoor ik het plaatje heb gekozen.

    Verdorie...als ik er zo naar terug kijk, is het net of m'n kat dood is. Dat is wel zo, maar dat is al 20 jaar zo, dus daar ben ik best wel overheen.
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

  4. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum


    Ja
     
  5. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    't Schijnt te regenen in Keperveyem.
     
    Laatste bewerkt: 31 Juli 2017
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Gelukkig was het op De Kempervennen droog.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    op of in?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Een dagje uit in Center Parcs De Kempervennen

    o_Ok als u niet verblijft op De Kempervennen kunt u gebruik maken van de vele faciliteiten en activiteiten.

    bron: iets met een zoekmachine
     
    nabejara vindt dit leuk.
  9. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    In de Kempervennen likte er een brasem aan mijn teen.

    Daar heb je geen last van in Keperveyem, waar het overigens schijnt te regenen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Was een chloorwaterbrasem zeker?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  11. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    De brasem is een scholenvis, zelfs de heel grote exemplaren komen nog in kleine groepjes voor. Op gunstige plaatsen graven de brasems gezamenlijk in de modder of het zand, waar ze eetbare bodemdiertjes uitfilteren. Modder en plantendelen worden weer uitgespuugd. Soms schakelen brasems over op watervlooien of andere diertjes of tenen in de middelste waterlagen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Worden ze ingezet bij schoolzwemmen die brasems? Mocht je kind dus niet compleet terugkeren na een zwemlesje weet je hoe het komt...
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Oh jeeeee..........
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Nee, OP de Kempervennen maakt een school chloorwaterbrasems al enige tijd deel uit van het animatieteam.
    Door kunstmatige evolutie eten ze inmiddels alles en spugen niets meer uit.
    OP de Kempervennen is dan ook geen sprake meer van de zogenaamde 'plastic soep'.
    Van heel veel andere dingen trouwens ook niet meer.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    xD

    ....en in de Kempervennen, die ternauwernood ontsnapt zijn aan de bouwdrift van de mens en zelfs wat vergroot zijn, om vooral een sfeer van natuurlijkheid uit te stralen, ligt een kleine honderd kilo verweekt brood op de bodem. 't Blijkt dat jonge mensen niet meer in staat zijn om deugdelijk visdeeg te kneden, waardoor het al van het haakje is verdwenen, voordat de dobber het water raakt.

    De plaatselijke voedselbank zet inmiddels duikers in, om het brood boven water te krijgen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    [​IMG]
    Je kunt in de Kempervennen ook leuk, religieus wandelen zag ik!
     
    Sintra98 en Tesselschade vinden dit leuk.
  17. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    oh, maar dat water kan dan ook omgezet worden in wijn:inlove: Wordt het toch nog gezellig tijdens het wandelen.
     
    Laatste bewerkt: 1 Augustus 2017
    Sintra98 vindt dit leuk.
  18. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Daarvoor moeten we bij Moe zijn. ik ben niet zo wonderbaarlijk.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum


    Ik zet liever wijn om in water :)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik prefereer een goed biertje boven een wijntje. Maar een cocktailtje zo nu en dan kan mijn goedkeuring ook wel wegdragen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.