De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier nog 10 soepjes maken en dan zijn de vleermuizen voldaan
     
  2. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    hier nog 12 soep:wuerg:
     
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Komt goed nab, gewoon volhouden.
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    doe ik....................nog 5 in de maak; is eentje teveel.......:wuerg:.ga nu maar aan de muntcocktails:inlove:
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Das beterder!
     
  6. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    veul beterder:music:
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, de werkweek begint weer.
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Morgen pas, vandaag even naar nieuwe werkplek om eea te regelen. En vanmiddag bij een oud collega in de zon, woont vlakbij nieuwe werkplek.
     
  9. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Succes!
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Succes vandaag Moira
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik mag vandaag ook weer.
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Vannacht weer.
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ben al geweest
     
  14. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Zit er nog iemand in zijn maag met schelpjes? Ik kan ze nog goed gebruiken, dus hou me aanbevolen:oops:
     
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heb vandaag alles al gegeven nabje, morgenochtend weer.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    top;)
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    ook van deze zijde Nabje
     
    nabejara vindt dit leuk.
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Stuur je wel een schelp, daarvan heb ik genoeg, kom echter van die gewassen tekort om het event af te ronden. Beetje verkeerde inschatting gemaakt, de wolkenrij gaat aan mijn neusje voorbij. Hopelijk kan ik die tzt aanschaffen, wel alle items nl. ( en ook zonde van de 24 recensies die ik al wel heb ingeleverd...( en de folders die ik ervoor gemaakt hebt ) Ik ga gewoon stug door, wie weet of het event stiekem verlengd wordt ;) Hoop hoop....
     
    snietje1 en nabejara vinden dit leuk.
  19. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik mis hem ook net hoor. Net niet genoeg schelpen helaas, ondanks alle schelpen extra op het laatste moment, waarvoor dank;) Dat laatste vakje heb ik 32 licensies ingeleverd, dus kom er 3 te kort:cry: Maar ja, tis mooi weer en doorxD
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Oh das nog erger dan bij mij, ik heb geloof ik 28 recensies ingeleverd, nou ja:ik heb ze maar niet ingeleverd, die worden vanzelf omgezet voor TEP en BD's denk ik. Ik dacht dat het redelijk te doen was, dus heb op een gegeven moment lange gewassen gepoot voor de dropitems op bahama's.

    En nu je traantjes drogen en door...;) Drink er maar een glaasje van iets roods of wit of rosé-achtigs op vanavond, mag van mij!
     
    snietje1 en nabejara vinden dit leuk.