De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ff een vraagje; wie is "yellow tulip?" Ik krijg zomer een courgette-ding als dagelijks kado toegestuurd, maar heb geen idee wie het iso_O
     
  2. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    is het niet toevallig een buur van je of het is iemand die je graag iets toestuurd
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Oh oh! een stille aanbidder Nab!
     
  4. Wofrij

    Wofrij Teller

    Dat gele ding (hier, in de provincie waar mijn huisadres is, worden nu de laatste ontkopt) is die papa die overal rond hangt onder allerlei benamingen :eek:. Need I say more?8)
     
  5. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    dat meen je nieto_O Sinds wanneer krijg ik daar een kado van? Domme vraag.....sinds vandaagxD
     
  6. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Is het nou een dagelijks cadeau of een vandaag- cadeau? Domme vraag.....dat weet je natuurlijk morgen pasxD
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kortom, wordt vervolgd 8)
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Welterusten!
     
  9. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    euh Moe, ik wil niet lullig doen, maar ik ben van de domme vragen8)......................xD
     
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen - uhhh Nabje - domme vragen bestaan niet.
     
  11. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Ik weet het, maar ik wilde het ook eens proberen.
    Bij nader inzien houd ik het toch maar bij de domme antwoorden en gooi nog een frisbee.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  12. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Slaap lekker.
     
  13. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    goedesmorgens deze mooie morgen:inlove:
     
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'middag. Nog 1 avondje werken en dan 2 weken vrij. Voorspellingen zien er mooi uit, dus wat mij betreft: laat het mooie werk lekker blijven.
     
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijne avond!
     
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    de keet aan het verven.............soms moeten dingen-.-
     
  17. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Vakantie, ik moet niks! Oké, ik moet vreselijk in de zon liggen en vooral niks doen komende periode.
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Werkvakantie kan ook, die heb ik nu ook :)
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Mijn hoofd moet van alles vandaag maar wil niks.:wuerg:
     
  20. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    weer verven.......morgen werken-.-