De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ja, Leni wel, maar jij niet.
     
  2. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    je gunt haar ook helemaal niets he?xD
     
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik wel :)
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik ook.......................denk ik
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    -200 is mijn schuld al..
    Nu ter bedde, morgen mijn 2e dagdienst dit jaar ;) Pfoe, vroeg op....
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik zit al aan -1200 :music:
     
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dat doe je goed Sniet, wat heb je toch in die gebouwen te zoeken. - 300 en dat balletje, balletje raad ik niet.
     
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    -1100; dat spel is niet te doen. Of ik ben simpel aan het wordeno_O
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    -1500 -.- Ik moet toch in mijn postkantoor zijn en mijn molen en water pakken !
     
  10. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    altijd baas boven baas-.-
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Als je via het plusje bij de wezel gaat kom je bij de molen, water kan als je op een veldje staat, beetje creatief denken dames of het draadje lezen dat over het event gaat.xD
    Via de ambachtbuurt wac enz eten.8)
    En bovendien over een paar dagen is je schuld en de wezel weer weg.
     
  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    oh, dan blijf ik rustig zitten..................wachten totdat het over is-.-
     
  13. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Die schuld, vast morgen ( of anders na het event ) weg. Alleen dat spelletje, beetje jammer van de tijd die het inneemt ;)
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, ik ga pas crea-bea denken als ik tijd heb, niet als ik snel even oogst en zaai 8)

    Maar die ambachtsbuurt heb je niet nodig, gewoon op het sterretje klikken waar de WAC in komt te staan :music:
     
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dat kan je niet winnen Moira, die wezel speelt vals.>:(

    Dat kan zeker ook Sniet, die heb ik wel gedaan maar niet bedacht.:oops: Ach ja.xD
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  16. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Daar was ik ook achter Leni, daarom: zonde van de tijd die het inneemt.
    Maareh: sterretje voor WAC Sniet? Ik eet er eigenlijk altijd 10 tegelijk, 10 CAT, een aantal paasjammetjes en evt wat wortelbrood met een sausje van Pinkie Pie. ;) Hoef ik een poos niet op te letten.
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Je kan er daar ook zoveel eten die je wil :)
    Ik zet bij events een wac en in het weekend iets wat meer EP oplevert. Normaal heb ik altijd grote velden liggen ;)
     
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    zit er überhaupt een parel onder die schelpen, of is het een soort "Mindfuck"?
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik denk het laatste Nabje.:music:
     
    nabejara vindt dit leuk.
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Random klikken werkt ook niet ;)
     
    leni1955 vindt dit leuk.