De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Slaap lekker!
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tijd om de fiets weer te pakken...
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nou ik gebruik 'em laatste tijd best vaak. Gisterenavond nog bewust, gelukkig maar want belandde zomaar ouderwets in een kroeg. Ik lag denk ik nét in bed, toen Sniet alweer opstond xD.
    Nu een avondje werken, vroeger ging dat toch soepeler na een avondje doorzakken...:sleepy:
     
    nabejara vindt dit leuk.
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    vertel mij wat;)xD
     
  5. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Hoera, een verdubbeling van de dropitems door ons Farmeramateam!
    Kan me nog een periode uit de préhistorie herinneren waarin zij niets, maar dan ook níets met dropitems van doen hadden.....
    Gelukkig veranderen de tijden.....
    En dus maar op naar nog een wolkenrij!
     
    stien56 vindt dit leuk.
  6. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Joepie!!!!
    Wel heel blij dat ik met knechten werk!
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Welterusten! De wind waait om het huis, het regent, perfect weer om lekker in bed te liggen ;)
     
  8. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen!
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wat een ongelooflijk vies weer, zo kan ik nooit het balkon afruimen en schoonmaken :wuerg: Eerst dan maar een binnen poetsen, misschien dat het vanmiddag droog wordt...
     
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijne avond!!
     
  11. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    welterusten:sleepy:
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Idd. Bedtijd. Was hangt, ik duik mijn schone bedje in.
     
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen.
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, strijktijd !
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Sniet, je hebt een punt! xD Niemand heeft na jou durven reageren.
     
    leni1955 en nabejara vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    YES !!! Ik heb er 2 xDxD

    Zou iemand bang zijn geworden dat ik ze aan de strijk zou zetten???;)
     
    leni1955 en nabejara vinden dit leuk.
  17. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ja, ik - strijken - jakkes! Af en toe moet het, maar..............:wuerg:
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien xDxDxD Ik strijk braaf iedere zondagochtend zo ongeveer alles, ik vind het bv gezellig als het dekbedovertrek kreukloos met in het midden een rechte strijkstreep op het bedje ligt :oops:
     
  19. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik wil ook twee punten8)
     
  20. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Dan ga ik nu op voor mijn eerste!