De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het zou ook van die kloppudding kunnen zijn die je vroeger had (bourbon) of van die dure drankjes.... Euh Nabje, waarom denk jij aan snoep ipv drank ???
     
    nabejara vindt dit leuk.
  2. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nab denkt aan alles wat op de heupjes plakt denk ik, of dat nou zoetigheid of drank ik...
     
    nabejara vindt dit leuk.
  3. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ja dames>:( omdat ik nu toevallig in de drank zit (figuurlijk dan), wil dat nog niet zeggen, dat ik niet heerlijk kan genieten van alle andere verboden vruchten8)
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, zodoende dacht ik : je denkt als eerste aan drank, en dan pas aan de rest (werktik) :music:
     
    nabejara vindt dit leuk.
  5. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum


    Nee, ik speel niet met een ander account.
    Mijn farmerama-naam is een samentrekking van boer en Abon.
    Misschien gaat bij iemand een licht op ?
     
    Laatste bewerkt: 11 Februari 2017
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Niet tegelijk dan....:music:
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Zo de nieuwe bomen heb ik sowieso, heb wild gedaan en een pakket gekocht.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    moeten we nu bang worden?:eek:
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Daar heb ik geen aanleg voor Nabje
     
  10. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum


    Dan heb je in iedergeval één van de beloofde bomen.
     
  11. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Yep, tot heden 2 nieuwe op de bahama en op de farm nog bij die ene blijven steken, maar nog niet alle stekjes gepoot. De sneeuwspar is er ook eindelijk.

    Oh en Nab: wordt je er bang van?
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier nog geen nieuwe boom gezien....
     
  13. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    neu, maar ik kan heel goed doen alsofxD
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
     
  15. Mieke_D

    Mieke_D Junior expert

    Hoi hoi,

    Ik heb vandaag twee sneeuwsparren gekregen en ik zie dat er mensen zijn die daar heel blij mee zijn. Ik ben, volgens mij, nog geen quest tegengekomen waar ik de sneeuwspar voor nodig heb, dus ik begrijp die blijheid niet zo. :) Kan iemand me uitleggen waarom ik een gat in de lucht moet springen?

    :)
    Mieke_D
     
  16. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dan nog even goed kijken in de coöperatie Mieke. Zowel bij de quest 'verstekelingen' als de quest ' hechte gemeenschap' heb je de vruchtjes van de sneeuwspar nodig. Ik las de eerste keer echt: sneeuwspark-egel...

    Edit: ook in level 6 van de quest Fasion week worden deze kegels gevraagd...
     
    nabejara vindt dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen :)
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'middag! De temperaturen lopen langzaam op. Hup snel richting lente. Dat witte goedje mag wel snel weg wart mij betreft.
     
  19. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik verrek het om goedemiddag te zeggen8)
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ook... Goedenavond :pxD