Praatgroep Tiki-kalender 2016

Discussion in 'Overig archief' started by RonSchoof, Apr 8, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    :D:p
    Dat kan ook ........... iets om over na te denken :music:
     
    Farmer121965 likes this.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt voor alle tips! Wacht ook nog maar ff met open maken... :)
     
    hendrika73 and VosStiertje like this.
  3. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Helaas had ik weer een keertje geen geduld en heb hem geopend nadat ik alles geoogst had en net een iets langer gewas op normale velden geplant had. :wuerg:Toch eens leren om eerst te controleren.:(
    Ik heb er nu op dit moment niet zoveel aan, maar op het goede moment is het echt een superprijs.:)
    Ik zou iedereen adviseren om deze extra prijs pas te openen als je heel veel gewassen nodig hebt ;) Voor het oogsten
     
    VosStiertje likes this.
  4. katbla

    katbla Forum freak

    jammer buuf, de volgende keer wel even de tips van Hendrik Jan de Tuinman lezen...;)
     
    hendrika73 and VosStiertje like this.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    We hebben al weer mooie cadeautjes mogen ontvangen. :music:

    Ik kreeg zelfs iets wat ik nog niet had, iets geels, zo mooi. :D
     
  6. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Hmmm, dit groene spul is heel bruikbaar na de aanslag die er, bij het vorige event, op mijn voorraad gepleegd is:music:
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Kado voor vandaag is ook weer mooi genomen. Komt goed van pas
     
    DarkDevilDude and Borkie like this.
  8. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    zeker! ik ben er gek op!
     
    Sintra98, DarkDevilDude and Borkie like this.
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ook ik ben groot verbruikerxDxD
     
    annigjen, mamiagk and DarkDevilDude like this.
  10. boeriep

    boeriep Levende forumlegende

    kijk maar eens op bh daar staan ze denk ik.
     
    annigjen likes this.
  11. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    voel me erg verwent vandaag :D
     
    annigjen, schaapje52 and katbla like this.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Alle cadeautjes zijn altijd erg welkom, maar vandaag is weer een cadeau, geweldig, daar houd ik van. :inlove:
     
    kimmie2012, annigjen and katbla like this.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zijn super kado's voor vandaaag
     
    owl., hwjstolwijk and schaapje52 like this.
  14. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Zat erover te denken om het extra kado van de tweede rij nog niet te openen.... heb die van de eerste rij ook nog niet geopend. Wil deze bewaren voor Volle Maan. Of kan ik toch beter het extra kado van de tweede rij wel alvast openen.... heeft iemand hier antwoord op?
     
    annigjen likes this.
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Wat een verrassing het cadeautje vandaag en het extra cadeau is ook om van te smullen :D
     
    Snowdrops1 and annigjen like this.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt het extra kado van de 2e rij gerust openen.
    Het extra kado van de 1e rij kan je beter gebruiken als je veel gewassen moet verbouwen, bijvoorbeeld bij de start van een event met eventgewas, en volle maan kan ook inderdaad.
     
    Snowdrops1 likes this.
  17. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    weer blij met de *** benieuwd *** ;) want ik mis nog wat ***.
     
    Last edited by moderator: Apr 24, 2016
    annigjen likes this.
  18. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Wow, wat een super kado vandaag en dan nog het extra kado:inlove:
    Het is elke dag leuk om een kadootje te openen, maar vandaag dubbel zo leukxD
    Bedankt BP.
     
  19. katbla

    katbla Forum freak

    met het kado van vandaag kan het alle kanten op...het kan variëren van xD :)tot:cry:...

    bij mij was het vanochtend zo :):) ,toen ik ze in het bos plaatste, vol verwachting.....en net, bij het oogsten was het meer zo :(:sleepy: .............
     
  20. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Bij mij voornamelijk toch :D en anders altijd nog handig om kado te geven :inlove:
     
    annigjen likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.