De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedemorgen allemaal!
    Gefeliciteerd Sintra! Veel plezier!
    Fijne dag allemaal!
     
  2. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Zo richting strand, we hebben een teckelspeeldate :)
     
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Speelse Moira.xD
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]
     
    harm-jan70 likes this.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    I did nabje, leuk gehad?
     
    nabejara likes this.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hé Nabje, niet weggeregent of opgegeten door de oorwormen ????;)

    Sintra en Cornelly gefeliciteerd !!!
     
    nabejara likes this.
  7. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Regen, regen, hagel en onweer gehad en 1 nacht wakker gelegen vanwege een ronkende echtgenoot. Maar ook veel wijntjes, sterke verhalen en heeeel veeel gelachen.xD Dus toch een geslaagd weekend. Twee keer een bbq in de fik gestoken en 's ochtends lekkere warme broodjes gegeten. Ik schat dat die beestjes vannacht mijn kleding weer innemen:cry: en dus voorlopig ff op rantsoen. Helaas nog 4 etentjes de aankomende twee weken.......blijft lastig>:(
     
    harm-jan70 and stien56 like this.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nab, niet over nadenken, gewoon genieten.;)
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Euh, Nabje, je kan ook een visje op de BBQ leggen :oops: Is ook heel lekker :inlove:
     
    harm-jan70 likes this.
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Echt waar.8)
     
  11. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    die waren er niet..............alleen speklappenxD Nee hoor, heb veel kip gegeten8) met pindasaus:cry:
     
    harm-jan70 likes this.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Pindasaus ?:eek:xD Nabje toch hahahaha
     
  13. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    of champies op de BBQ, erg lekker :) Welkom thuis! :)
    Eindelijk ganzen op de farm :)
    Welterusten allemaal, slaap lekker en droom mooi!
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, bezemstarttijd....en hopen dat ik niet wegwaai..
     
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen!
     
  16. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedemorgen allemaal!
    Grijs en regen hier :(
    Fijne dag allemaal!
     
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hallo dames. Hier ook grijs en regen.:cry:
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Harde winden, maar nog wel droog.

    Zo richting boertje om verse asperges te scoren :)
     
  19. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Hier ook regen en wind!
    Komt het warme weer er echt aan?!?...Ik kan niet wachten....
     
  20. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Als iedereen nu eens wegwaait!! 8)

    De LP is mijn!!