De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Maar Sniet, jij bent toch het zonnetje dus geen last van de regen zou ik zeggen.

    Bij mijn profiel heb ik alles op niet online gezet en ik sta dus steeds als online:eek:, wie weet hier een oplossing voor?
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik zie dat je offline bent Leni....
     
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Oke Sniet, dan zie ik alleen zelf dat ik online ben blijkbaar.o_O
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik denk het Leni ;)

    Dit zonnetje is 2 keer nat geregend...o_O
     
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ach gut.
     
  6. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Nee, nog niks gehoord van mijn sollicitatie (zal wel niet goed zijn dan) afwachten maar....
    Goedemiddag allemaal, fijne dag!
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende


    Dat houdt in dat ik de lp krijg voor 24 uur !8)
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Spijtig! Ik ben ontwaakt ;)
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Moira :eek::eek:
     
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goeden avond!
     
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien !!:cry::cry:
     
  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    t ezeltje is int echie kramperen en de plaatsvervangster komt de 27ste weer terug;)
    En de LP voor mij!
     
    harm-jan70 likes this.
  13. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Genoeg gefokt voor vandaag ;)
    Fijne avond allemaal en voor straks welterusten, slaap lekker en droom mooi!
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier ook even genoeg gefokt, morgen nog even kijken.
     
  15. Wofrij

    Wofrij Teller

    Helaas voor jullie, ik had nog dagen tussendoor voor mijn was, dagje dit, dagje dat, de echte moestuin, alles beetje aan kant enzovoorts. Verlicht ezeltje gaat dinsdag pas op route en blijft 3 weken weg. Daarnaast beetje wegblijf support voor mijn zaakwaarneemster die inderdaad (nog) niet kan waarnemen...
    Dat zet me aan het denken, zou ik dat dan waarnemen...xD
     
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    dat zou wel heul sociaal zijn;) Dus niet aan denken8)
     
    harm-jan70 likes this.
  17. Wofrij

    Wofrij Teller

    Om te beginnen Nabje, je zou ook eens een poosje weg kunnen blijven. Zeg zo'n 24 uur!o_O
     
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    kan niet; ik word dan zo ongedurig8)
     
  19. Wofrij

    Wofrij Teller

    Toch niet van mij hoop ik :oops:.
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ben bang van wel.....