De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dat punt wil ik ook wel :)
     
  2. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Vandaag geen werk, maar een sollicitatiegesprek (2e gesprek) spannend...
    En gesport en gekookt (een heerlijke sperziebonencurry - zelf bedacht) :) Was gedaan.
    En dan nu nog aquajoggen :)
    Eigenlijk heb je gelijk Leni, ik heb hard gewerkt :)
    Fijne avond allemaal!
     
  3. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Van mij ook - fijne avond en........ tot morgen avond!
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik wil niet iedereen goedemorgen/-middag of -avond wensen>:(Ik wil gewoon dat iedereen wegblijft. Ga gezellig allemaal met Leni mee8) Vinden haar kleinkinderen vast leuk en heeft ze zelf ook gezelschapxD
     
    omaatje75 and harm-jan70 like this.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Mijn kinderen vergeten HJ, ex liep mee en mama stond braaf aan de kant hoor, gelukkig is zoon meer dan 2 meter dus vandaag gevonden.xD

    Nu dan toch een punt verdiend? :p
     
  6. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    • niet farmagerelateerde link niet toegestaan
    [​IMG] Platvloers Puntje. (daar valt natuurlijk over te discussiêren, want hoe plat/ laag bij de grond is ie? En valt ie dan nog onder de categorie "Punt" ?)
    *knip*

    [​IMG] 1) Banaal 2) Canailleus 3) Grof 4) Gelijkvloers 5) Laag-bij-de-gronds 6) Laag-bij-de-grond 7) Lomp 8) Laag 9) Niet hoogstaand 10) Ordinair 11) Plat 12) Schunnig 13) Triviaal 14) Vulgair 15) Vunzig
    Gevonden op *knip*
     
    Last edited by moderator: May 22, 2015
    harm-jan70 likes this.
  7. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    [​IMG] ;)[​IMG]
    Welterusten allemaal, slaap lekker en droom mooi!
     
  8. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Nabje!! xDxD

    Toch blij dat ik voldaan, ben thuis gekomen... Je zou nog een maaltijd moeten consumeren..:music:
     
  9. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedemorgen allemaal!
    Fijne dag!
    Ik start mijn bezem weer :)
     
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ter wille van Leni, een beetje later vandaag;)
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ook Stien.xD

    Nabje, jij bent te erg, gatver.8)
     
    nabejara likes this.
  12. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Niks mis met een beetje p**p - groeien de plantjes goed van.
     
    nabejara and harm-jan70 like this.
  13. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Stoutert Nab, verkeerde linkjes gebruiken! Nog wel hier? Of een reisje Namibië?
     
    nabejara likes this.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, je bent (ver) (ge) knipt.....xD
     
    nabejara and harm-jan70 like this.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    He Sniet, ben je weer thuis?
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Yep Leni, thuis en vanmiddag ook mijn laptop kunnen halen, ik ben weer helemaal blij !!!
     
    harm-jan70 likes this.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heb je het leuk gehad?
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Natuurlijk :) Het is een mooie natuur, ze hebben heerlijke vissoep, gezellig gezelschap, we hadden redelijk mooi weer.... en ik had zelf mijn wijn meegenomen :oops:xD

    over 3 maanden de grote vakantie...YES !!!!!
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Tot dan mag je hier wel wegblijven Sniet, 24 uur is ook lang genoegxD. Stien blijft weg omdat jij er weer bent, ze dacht dat ze je plek moest innemen:eek:
    Moira slaapt nogal eens en Bel is druk met solliciteren, Wof is met vakantie nu alleen Nabje nog overtuigen.8)
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oeps, Nabje overtuigen dat ze 24 uur weg moet blijven ???? Nope, gaat 'em niet worden... Ik ben 4 dagen weggebleven, dus nu is het mijn beurt :p