De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Mijn toetsenbord had jeuk, nu hier ff uitrusten voor maar en enkel 24 uurtjes...

    Dat moet geen probleem zijn toch? xD
     
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Voor mij iig wel een goedenavond, moet wel werken maar mondjesmaat en va volgende week, te beginnen met 2 weken 2 uur thuis, hierna 2 weken 1 x 2 uur erbij, de zes weken zijn snel om zo.xD

    Jammer HJ, ik zit er achter.:p
     
    snietje1 and harm-jan70 like this.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig Leni !!!! gelukkig niet ineens full time, ik heb voor je geduimd !

    Hier rustig aan vanavond, net naar de therapie geweest, ik heb het weer helemaal gehad :oops:
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heeft de bedrijfsarts vast gemerkt Sniet, 16 juni laatste werkdag maar dat weten ze daar nog niet, ik wel.:pxD

    Echt rustig aan Sniet? Succes ermee, of zoals Nabje zegt, het went snel.xDxD
     
    snietje1 likes this.
  5. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Fijne avond allemaal!
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    nope, bij mij went het niet, morgen gaat het wel beter en kan ik weer veel meer :p8)
     
  7. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedemorgen allemaal!
    Fijne dag!
     
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bel, sta je hier alweer de hele dag alleen, ach gossie.8)
     
  9. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Hé wat zie ik daar... Een heuse LP... !! Die is voor mij... Zie maar dat je hem terug krijgt.:music:
     
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ja, teruggepakt, je moet het wel goed verstoppen HJ, ik hoefde niet zo lang te zoeken.:p
     
  11. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    blijven oefenen Sniet:p Gaan zitten.............nietsdoen..............ontspannen..............inademen..............uitademen........t went vanzelfxD
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje ! Ik ???:eek: Dat gaat em niet worden :wuerg:
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    HJ niet huilen, dat trekt Tootje slecht.xD
     
    harm-jan70 likes this.
  15. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Misschien dat ze dan als troost met een schaal bitterrrr ballen komt..

    *Nog eten moet* xD
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    HJ, met prikker dan (maar ik ben natuurlijk geen Tootje)
    [​IMG]
     
    leni1955 likes this.
  17. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Het voldoet prima Sniet!

    Bord met brood en soep er voor op zijn schuiven doet..:oops:
     
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Lekker Sniet, schuif eens op HJ, eet ik even mee.:D
     
  19. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Zet ik er wel een schaal falafel bij :)
    [​IMG] Smakelijk!
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    [​IMG]