De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zou een heel apart iets gaan worden xDxD
     
  2. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    [​IMG] ;)
    Fijne avond allemaal!
     
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Fijne avond Bel !
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heksen zijn toch apart Sniet, vliegen op een bezem dus waarom niet slaaphuppelenxD

    Jij ook een fijne avond Bel.
     
    Last edited: Mar 22, 2015
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    whahaha, dat bezemvliegen heb ik onder controle, maar slaaphuppelen, daar zal ik nog veel voor moeten oefenen xDxD
     
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed je best doen dan maar, ik ga gewoon slapen.:sleepy:
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker slapen Leni ! ;)
     
  8. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Dank dames :)
    Voor straks...Welterusten en[​IMG]
    [​IMG] Droom mooi!
     
  9. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    boe.........................................................
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Schrik.......
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Late reactie Sniet.

    Goedemorgen.
     
  12. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Van hier uit ook een goede morgen!
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    betere laat dan nooit Leni :)

    Goedemorgen dames !
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    LP voor mij.
     
  15. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedemorgen allemaal!
    Fijne zondag!
    [​IMG] ;)
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    zo, strijk is klaar :)
     
  17. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    [​IMG]
    Sniet, help!! Ik loop achter. Kan jij even...-.-
     
    stien56 likes this.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemiddag allemaal,
    en als je dan erg diep in het glaasje hebt gekeken heb je een kater.
    HJ ...................... wat is het probleem?...........................gezelligheid kent geen tijd (en geen LP) huppekee

    Tot de volgende post maar weer:) hier schijnt de zon
     
    harm-jan70 likes this.
  19. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hier ook! Maar na 2 dagdiensten gesloopt, dus tijd voor een middagdut. Die dagdiensten staan trouwens pas weer in juli op programma, dus komende 4 maanden weer uitslapen en op gemak ontwaken :) 8)
     
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Gelukkig maar Moira, slaap lekker.
    Het is wel bar koud, ging even een stukje fietsen, brrrrrrrrrrrr.
     
    harm-jan70 likes this.